måndag 2 januari 2012

Bussutflykt


Jag ska försöka bli lite bättre att blogga på denna bloggen. Är väldigt kul att kunna gå tillbaks i tiden och se allt man gjorde.. har ju ändå bloggat i snart 4 år så då kan man ju inte bara sluta.. Nä då. Tänkte kanske oxå ta bort lösenordet oxå. Så det blir lättare för alla att läsa, vad tror ni om det?


Jaja, Vi är lediga vi. Jullov kallas det.. Hela denna veckan. Så idag åkte vi på utflykt jag och barnen. Vi tog bussen till stan vilket va väldigt spännande. Där tog vi en fika på Ekmans med Ulrika, Jennie, Molly och Elliot. Sen kom min syster och Hampus så tog vi oss en vända på stan, jag va på banken så va vi på biblioteket och sen åt vi lunch. Min lille Hugge va såå duktig och åt en hel vuxenportion till lunch med potatismos, sjötunga och hummersås! Sen bussen hem igen och då lutade sig Hugge så sött mot sin syster och stensomnade.


Nu är det kvällsmys, barnen har badat och vi tittar på bolibompa. Snart läggdags för dom! Kram

Inga kommentarer: