söndag 8 januari 2012

Då va lång ledigheten slut...







Ja imorgon börjar vardagen igen. Marcus ska jobba, barnen ska till dagis och jag ska till Arbetsförmedlingen. Åh va roligt...

Fast först ska jag faktiskt till vårdcentralen och hoppas att dom kan ge mig nåt bra mot min dumma mage. Sen skriva in mig på arbetsförmedlingen och så åka runt lite och lämna in mera jobbansökningar innan det är dags att hämta barnen på dagis igen. Dom får gå 15 tim/ vecka nu när jag är arbetslös så det blir 3 dagar i veckan..


Jaja, vad har hänt denna veckan annars då? Va på IKEA i onsdags och köpte en byrå till Hugges rum bland annat. I torsdags städade jag bort julen här hemma, känns skönt att det är ljust och fint igen.. blir dock lite tomt när man blivit van vid adventsljustakarna mm..

I fredags handlade vi mat först. Sen va vi hos grannarna och fikade. Sen på kvällen hade vi min mamma, pappa, Putte, Liza och Melle här på middag. Vi åt goda hamburgare med egna pomfrittes... och frusen cheesecake till efterätt!

På lördagen fick vi fika besök av familjen Ulldal.. Angelica, Jonas o Benjamin. Vi fikade och barnen lekte...

Och på kvällen blev vi bjudna på middag hos Ullis och Erik.

Idag har jag grejat hemma, va på 11 fika hos Ullis och Erik eftersom Marcus va där uppe och grejade med min bil. Har tvättat här hemma, vikt tvätt, bakat mm..

Försökt att fixa det mesta inför morgondagen då det är dags att ställa klockan igen..

Roligast hade väl vart att fått ställa klockan för att få gå o jobba... men det hoppas vi kommer snart!

Kram

Inga kommentarer: