onsdag 18 januari 2012

Lugn onsdag...

I helgen tog vi ett familjekort, som Mackan naturligtvis förstörde genom att göra grimarser.... jävla skitunge.

Jaja, onsdag idag. Barnen har varit på dagis. Jag åkte och handlade mat direkt efter jag lämnat dom.. 9 kassar blev det.. hade liiite tomt i kylen.
Sen hem och slappade. Kände mig helt utslagen. Trött i kroppen och ont i halsen. Hämtade barnen vid13.45 sen hem och då åt dom mellanmål och jag fixade lite. Bäddade rent i sängarna och så. Nu har vi gjort kvällsbestyren och kidsen är i säng. Jag tittar på tv, om en stund är det Sveriges Mästerkock... Mackan han jobbar ikväll. lite tråkigt då han är borta hela dagarna och är hemma tidigast kl 18, men ikväll kommer han nog inte förrän vid 23 tiden. Då sover jag nog gott.

Imorgon är det dagis för kiddosarna. Kl 17 är det dags för Tuva att börja på NIF gympa. Hon hade sån jäkla tur, stod som 2:a reserv men fick en plats:) Hon blev överlycklig! Väldigt bra oxå för henne att göra nåt själv utan mamma och pappa. Är ju en grupp med 4-5 åringar. Hoppas det är någon hon känner, eller nån hon blir kompis med!

På fredag är dom hemma från dagis.. då blir det bad på Älvhögsborg med tjejerna och alla småttingar:)

Kram på er

Inga kommentarer: