måndag 1 april 2013

GLAD PÅSK!!

 
Påskledigheten startade på långfredagen med lunch hos Marcus pappa och Helen. Stannade till 18 tiden och då somnade båda barnen i bilen och Hugo sov sedan resten av natten den token..
 
På påskafton tog vi oss en promenad runt till grannarna och lämnade påskbrev och så fick dom godis och pengar:) Sedan på eftermiddagen va det påskmiddag hos mamma och pappa ihop med moster Marie och hennes man Björn och kusin Linda och hennes kille Thomas och deras dotter Mollie!

 
 

Barnen va trötta denna kvällen oxå. Tuva somnade i morfars knä så vid 22 tiden gick vi hemåt och la dom i sängen!

På påskdagen va det jätte skönt väder ute så det blev förmiddags fika hos mormor och morfar ute:) Grejade hemma. Marcus har flyttat dörren till toaletten uppe.. Åkte sedan till Torp för att köpa lite reglar, en toalett samt nya utemöbler av pengarna jag bland annat fick av mamma och pappa när jag fyllde år!


 
Bordet ser litet ut på bilden men det finns två iläggsskivor till så man kan sitta 8 på varje sida.

Idag Annandagpåsk har vi varit hemma hela dagen. Putte, Liza och Melker var här och hämtade sina marsvin. Jag har städat lite inne, skurat framsidan av altanen och Marcus bygger in en garderob i väggen där uppe. Blir super bra när det blir färdigt!

Imorgon är det varadag igen. Barnen ska till dagis och jag gör sista veckan på min sjukskrivning hoppas vi. Ska försöka börja jobba den 10 april igen. Sjukgymnastik står på morgondagens schema, ska bli skönt att få lite mer rörlighet i handleden och armen!

Inga kommentarer: