lördag 13 april 2013

Lördag igen!




Ja då va det lördag då...
Vad har vi gjort sen sist. Inte mycket faktiskt... förra veckan rullade på ganska snabbt. På fredagen kom Emma. På lördag kväll va Ullis, Erik och Minnah här på lite middag.
Söndagsförmiddagen tillbringades i Kronobergshallen i Lysekil med handbollscup för Emmas del!

Denna veckan va det tänkt att jag skulle börja jobba, men efter ett besök hos sjukgymnasten redan förra veckan så avslogs de planerna. Och ett besök hos arbetsterapeuten i tisdags så sa vi att om 1-2 veckor låter troligast. Ringde läkaren så vi får se vad hon säger..
Ja handen i sig är bra, är själva ärret som är ömt och som en klump mitt i handen. Gör ont när jag stöter till det och det sticker och bränner i mellanåt. Fick ett bra silikonplåster att ha på handen så att ärret läker bättre och skyddar.
Rastlösheten gör sig påtaglig, vill ju så mycket men kan inte fullt ut.. Men jag hoppas hoppas att det blir bättre snart så jag kan börja jobba inom en vecka i alla fall!
Annars är helgen lung. Hugo är med mormor o morfar på Hem o Villa mässa i Vbg, vi slappar just nu men ska köra Tuva på kalas sen.
Kram

Inga kommentarer: