fredag 29 mars 2013

MALIN 29 ÅR!

 
Fyllde 29 år på skärtorsdagen, men då dom flesta i familjen va uppbokade på annat hela påsken fick det bli kalas på onsdagen den 27/3 istället. Bjöd på bakpotatis med 4 olika röror. Samt en tårta med passionsfrukt och hallonmouss och choklad:) 




 
Paket fick jag oxå såklart.. av Marcus och barnen hade jag tidigare fått en eltandborste och nu fick jag en blender :) Av Mia, Hampus och Magnus fick jag en blomma med hjärta samt söta trä skyltar till trädgårdslandet. Av Putte, Liza och Melker fick jag ljuslyktor som jag ska ha ute på altanen i sommar och av mamma och pappa en blomma, 2 skyltar som jag visserligen valt själv samt lite pengar som jag ska köpa trädgårdsmöbler för.

På tordagen 28/3 va det ju min födelsedag.. då gjorde jag denna tårtan och åkte med till jobbet och fikade eftersom min chef Lucy oxå fyller år samma dag. Sedan på kvällen åka vi till Olearys med Elin Daniel och Kevin och åt god mat:) En perfekt födelsedag!!!

Inga kommentarer: