torsdag 21 juli 2016

Fallens dagar 2016


Fallens Dagar 2016 kommer gå till historien.. varför tar vi lite senare här i bloggen ;)

Fredagen höll vi oss hemma pga ösregn. Bara en liten snabb visit in till Forngården för att heja lite på kraftprovet löparna. Men sen hem igen då himlen åter igen öppnade sig.
Lördags förmiddagen innebar oxå regn.. men vid 17 tiden efter att ha lämnat barnen hos barnvakter for vi till Skogshöjden för lite reuinon med gamla barndomskompisarna Carola, Camilla, Sara, Emelie, Angelica och Carro.



Fick för första gången oxå träffa Sara och Camillas trevliga pojkvänner!


Tog taxi ner till stan och hamnade i öltälten..




Carola färgade håret lite snabbt








efter det här finns det inga bilder som tur är..
men det blev dans på borden i öltälten och en och annan drink för mycket.
Höll mig knappt vaken i taxin hem.. kräktes en vända för att sedan stupa i säng.
Dagen efter kan ha varit den värsta bakisdagen i manna minne. Marcus va pigg och fräsch, jag va som något katten dragit in..
Låg med en kall handduk över huvudet och trodde jag skulle dö.
Och där till sensationen som kommer gå till historien, har i 32 år klarat mig från att bakisspy, men nu va det dags. Började väl piggna på mig vid 17 tiden någongång. Bakis pizza och sen en tidig kväll i säng!

Inga kommentarer: