söndag 8 juli 2012

Det är sommar.. vissa är lediga, jag jobbar...

 Ja, det är ju jobb för min del.. första sommaren på jag vet inte hur länge. Men snart så får jag i alla fall 1,5 veckas ledighet. Och då ska jag oxå njuta...

Men nu till dagarna som gått. Jo Affe och Ellinor va ju här i onsdags kväll, grillade gott och njöt på altanen!
 Torsdagen bjöd på strålande solsken, barnen lekte ute.. gungade och grävde
 Tog fram den lilla poolen så dom fick svalka sig
 Och dom hade det riktigt mysigt
 Ebba och Hugo tog ett dopp senare på eftermiddagen oxå
 På kvällen tog vi oss en båttur med Ullis, Erik och Minnah. Fikade och hoppade i land på en strand så barnen fick bada lite..
 Minnah
 Ebba och jag
 Sötaste Ebba
 Picknick i båten va super mysigt

 Badade först fötterna....

 

 Jobb på fredagen, snabbt hem när jag slutat för att knåpa ihop en tårta. Sen iväg på kalas till Benjamin som fyllde 2 år!
 Hugo va fotograf därför den usla kvaliten på bilden...

 Benjamins födelsedagstårta


Igår va det även jobb. Men på kvällen fick jag och Marcus lite mysig egentid då mormor och morfar tog barnen en stund så då åkte jag och Marcus in till stan och käkade 3 rätters middag på Butlers. Smarrigt!

 Även idag har det blivit jobb... såklart. Jag jobbar ju jämt. På eftermiddagen tog vi oss en utflykt till sjön och stranden. Lite bad och picknick.  Inte supervarmt men barnen va nöjda.

Nu är Marcus iväg och storhandlar... han ville komma hemifrån, haha... Jag tittar på tv. Sova snart.. 3 jobbdagar kvar! 

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.