måndag 7 maj 2012

Då har vi rivstartat en ny vecka

Ny vecka.. va ledig ganska många dagar förra veckan så det känns som om jag fått lite kraft och ork tillbaks nu.
Helgen gick fort som vanligt, vi va mest hemma och grejade. Våffellunch på lördag förmiddag med barnen. Marcus va dock på Wiskey mässa.. städade, tittade på film och myste!




På söndagen va vi ute hela långa dagen. Blev en tur på fyrhjulingen.. sen åkte Hugge med Mia på åkgräsklipparen, men somnade:)
Marcus fixade nya sandlådan. Jag tvättade barnens altan med högtryckstvätten och oljade altanen...


Idag gjorde jag första dagen på nya jobbet. Blir Strandgatan för min del.. är kvar på Maxi oxå men bara ett par veckor till.. Och imorgon ska jag jobba själv på Strandgatan och ta helt ansvar själv, spännande!
Nä sängen snart.. klockan ringer tidigt:(

Inga kommentarer: