söndag 27 maj 2012

Årets varmaste vecka är tillända...

Ja du varmt har det vart vill jag lova. Sol och typ 25 grader varje dag. Underbart:)
Jobbade måndag, tisdag, ledig onsdag då va vi först på BVC på 2,5 års kontroll för Hugge. Han skötte sig utmärkt, vägdes ( 13,3 kg) och mättes (89,5 cm)och fick rita och berätta saker.
Sen blev det shopping med mormor på Överby, kläder och 6 par skor.Va på tygladan oxå i jakt på vaxduk, men hittade ingen jag gillade.
Torsdags jobb på förmiddagen sedan på eftermiddagen va vi på Förskolans Dag där vi hade picknik och tipspromenad. Barbamamma kom på besök oxå:)
Fredag va jag ledig, men hade jobb hemma hela dagen. Bröllopstårta!! Puh, ja det tog ju bara 6 timmar. På kvällen kom Elin, Daniel och Kevin och grillade. Mysigt, satt ute på altanen länge och drack gott!
Lördag va jag barnvakt åt Minnah en stund medan killarna gjorde gräsklipparjobb, sedan va det bröllopstårte fix och leverans. På kvällen va vi hos Ullis, Erik och Minnah och åt middag. Eurovison schlager festivalen va det ju, såg till nr 17, Loreens nummer sen åkte vi hem och det blev sova dirket. För kl 5.30 ringde klockan då va det dags att gå och jobba igen. Efter jobbet åkte jag hem och slappade, tittade på barnen när dom badade hos mormor och morfar. På kvällen hade vi Mors dag middag hos Putte och Liza och där badade barnen lite till. Nu väntar sängen, jobb imorgon!
Här kommer en bild kavalkad som vanligt!



















Inga kommentarer: