söndag 22 april 2012

Nu väntar en ny vecka

Hej hallåj!
Söndag kväll är det här hemma i Vesten.
Helgen är slut:(
I går åkte jag och Hugo till Överby och shoppade lite, jag fick nya byxor, linnen, tröja och bikinitrosor. Sedan en sväng på Maxi där jag köpte mig ett miniväxthus (kort kommer)
Tuva och Emma va hemma med Marcus medan vi va iväg. På kvällen va vi hos mamma och pappa och åt mat som vi tagit med. Sommarkyckling:) Mmm.... smarrigt! Mådde inget vidare igår. Ont i lederna och musklerna så jag somnade rätt tidigt. Men vaknade i morse och mådde bättre som tur va.
Idag har vi mest vart inne, Marcus har fixat bokföring och jag har smågrejat. Städat och tvättat mest. Fikade hos syster yster i sommarstugan. Och så slappat framför teven.
Nu har vi lagt alla kiddosarna. Ska snart ner till tvättstugan och lägga i en ny maskin, sedan fixa barnens kläder inför imorgon..

Veckan som kommer är spännande. Jobbar måndag, torsdag och fredag på Maxi. Och tisdag och onsdag på ett annat ställe, provjobb. Och hoppas att jag får fortsätta där:) På lördag åker jag med mitt tjejgäng på Vann Spa. Helt underbart gott ska det bli!
Hm, nu blev jag sugen på något smarrigt, en paj kanske?
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, Lycka till på tisdag och onsdag då :) Visst ska det bli gött med spaaaaa. JAg har börjat blogga igen btw :) på www.carolineekstrom.com