tisdag 17 april 2012

Man kan inte tro att det är sant..

Men jag vabbar idag igen.. och igår med. Jo visst. 01.25 igår natt vaknade Tuva med ont i magen, men hann bara ner till hallen innan hon spydde. Precis i springan mellan klinkersgolvet och parketten... Mmm.. kul!
Så igår låg hon i soffan hela dagen. Grät och mådde jätte dåligt. En jätte dålig dag tyckte hon. Men klarade sig från att kräkas ända till 19 tiden då hon skulle sitta vid köksbordet en stund men kräktes rakt ut istället.
Och i morse mådde hon inte heller så bra. Men efter att ha sovit middag och fått i sig en smörgås så blev hon riktigt pigg nu i eftermiddags. Skönt!

Men vi stannar hemma imorgon med, så hon inte smittar någon. Hugo ska dock gå till dagis, och leka med sina kompisar. Jag hoppas att Tuva kan gå på torsdag och fredag, så det blir lite jobb för mig denna veckan. Ja jobbet ja.. kändes lite sådär lagom skoj att ringa i måndags morse och berätta att Tuva va sjuk. 3:e måndagen i rad jag har vab. Men vad ska man göra. Så här sjuka har dom inte vart på jag vet inte hur länge...

Jaja, skriver kanske imorgon. KRAM

Inga kommentarer: