fredag 9 mars 2012

Negativ...

Detta kommer bli ett sånt här negativt blogginlägg, tyvärr...
Fredag idag, en skit dag får jag säga. Kände det redan i morse, eller ska man säga inatt när jag gick upp. 04.15 ringde väckarklockan och hela kroppen värkte, speciellt höger armen och axeln som inte ville vara med. Kom till jobbet och kände luften gick ur mig, ursh vad träligt det är hela tiden. Hur orkar folk hålla på?
Jaja, efter lite tjafs fick jag tillslut sluta för dagen.. åkte till Lysekil för att hämta Emma. Sen hem och gosa med mina små kottar. Nu är det soffan med ett glas vin som jag hoppas både gör mig avslappnad och på bättre humör. Eller så där trött och härlig så jag kan sova snart... För imorgon ska man tillbaks och slava... Fy, varför tackade jag ja till en lördag? Jaja, ska hålla god min, jobba och hoppa att tiden går fort.. man känner liksom ja det är ju "bara mellan" 6-12.. men va fan det är ju en 6 timmars arbetsdag... Jaja, när jag kommer hem från jobbet är det mycket som ska fixas inför kvällens Melodifestival Final. Hela kompisgänget kommer så det blir plockmat och massa goa skratt hoppas jag:)
Det kan jag behöva. Härliga goa människor som får mig att må bra, för det jag gör hela dagarna gör mig bara arg och ledsen... :(

KRAM

Inga kommentarer: