söndag 5 juni 2011

Senaste dagarna i bilder...

Hallå där, jag har varken haft tid eller lust till att blogga dom senaste dagarna. Men nu ikväll tänkte jag uppdatera med lite bilder från helgen..
Vad har vi gjort?
I torsdags va Tuva krasslig på morgonen.. men blev piggare framåt dan. Kräktes och sånt:( Jag va i alla fall och handlade mat.. sen på eftermiddagen kom Affe, Ellinor, Ebba, Cattis, Henrik, Ante och Martin på middag. Vi grillade hemmagjorda hamburgare med friterad klyftpotatis och massa goda tillbehör.

På fredag morgon va jag och Hugo iväg till VC och kollade upp hans hemska utslag på ryggen. Fick kortisonsalva utskrivet.. resten av dagen va jag ganska flitig. Tog ett varv i trädgården med trimmern och fixade så det blev snyggt. Sedan oljade jag ena biten av staketet:)
På kvällen åt vi mat hos mina föräldrar.

Igår lördag grejade vi oxå på förmiddagen.. va oxå och tittade på Butlers Triathlon som min bror och hans lag gick och vann:) Vi njöds på 11 kaffe på Marias veranda som ni ser här ovan.

senare på dagen va det lek uppe hos mormor och morfar

i det roliga tältet

och massor med bad i stora poolen

Melle Pelle Bus sov hos Mia och Hampus denna helgen:)

Sen på kvällen va det Girls Night Out med Angelica.. satt på spikön och pimplade vin, vilket tyvärr resulterade i att Angelica spydde 21.55.. och fick gå hem istället för ut på krogen..

men vi hade kul när vi förfesta i alla fall:)

Idag har det varit varmt och skönt, så alla 5 kusiner hoppade i poolen samtidigt!

Vi har grejat massor idag med, snickrat, oljat staket och trädäck.. så vi avslutade kvällen med en välförtjänt middag på Olearys med Ullis och Erik

Smaskigt tyckte Tuvis

Efter middagen va vi duktiga och tog en promenad runt spikön och matade alla fåglarna

Minnah lekte på lekplatsen för första gången!


Alla va med och lekte, Hugo fick med pappa på gungan!



Ja det va lite från de senaste dagarna, imorgon är sista dagen på långledigheten. Ska tyvärr bli regn.. men jätte varmt så det blir kanske åska. Jaja..


Vi hörs, kram

Inga kommentarer: