torsdag 27 mars 2008

Torsdag

Torsdag idag, väldans vad veckan gått fort. Antagligen för att måndagen va en röd dag och alla var lediga då. Idag har vi inget inplanerat jag och Tuvisen... men imorgon ska vi till min syster och fika tillsammans med hennes kompis och barn. Skulle gjort det i tisdags men då kände sig alla lite krassliga. Tuva tycker jag verkar bättre, köpte riktigt nässpray till henne igår från 7 månader... funkade jätte bra. Hon har knappt hostat alls idag!

Och imorgon fyller ju jag år oxå... men har ju redan fått mina paket. Jaja. Ska nog äta nån god mat i alla fall!

Vem läser min blogg, skriv gärna en kommentar och berätta... känns som jag bloggar för mig själv bara....??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser :)

Anonym sa...

Hej Malin! Jag läser din blogg nästan varje dag! Skoj! Det hade varit väldigt roligt om vi skulle ta och försöka träffas alla som har fått barn i klassen! Grattis på födelsedagen.. lite tidigt =) Ha det bra!! Kram