onsdag 19 mars 2008

ajajaj

stackars lilla tuva, låg och sov så gott i soffan så vände hon sig om och rulla ur soffan. dumma dumma mig som inte bullade upp med kuddar. Satt bredvid henne men hade ryggen åt just då. Men det gick bra, hon blev jätte ledsen dock och blev lite röd i pannan. Men ingen bula eller blåmärke så hon skrapade nog bara i mattan.

Har scrappat idag.. 5 st jätte fina tavlor.. haha, oj då vad jag berömmer mig själv! Lägger upp bilder på dem så fort Mackan tagit med kameran hem. Påminde honom förut, men man vet ju inte. Bad honom posta lite brev i morse, samt gå ut med soptunnan vid vägen... men han glömde! Däremot så tog han med paketet med min mobil som ska skickas på lagning, hm... breven låg precis bredvid. Jajaj!

Åker till Lysekil 15.30... Mackan kommer o hämtar mig och Tuva Luva då. Kände att vi suttit inne alldeles för många dagar nu. Gott att komma ut lite. Ska ta en sväng på Panduro ox, köpa lite nya papper och häftkuddar!

Inga kommentarer: