tisdag 8 december 2015

Nytt jobb... nytt liv?


Ja ungefär så känns det. Vad tusan gjorde jag med all ledig tid jag hade förut, när jag jobbade på Strandgatan? Nu hinner jag verkligen inte med överhuvudtaget.
Mycket jobb har det varit det senaste, extra jobb och övertid.

Vad har hänt sedan sist då?

Första lediga helgen drog vi ner till Gbg för att passa minsta kusinen Nellie. Vi gick i affärer på lördag eftermiddag och fikade och tittade på julklappar.

Minimoomis, högst upp på Tuvas önskelista




Kusinmys när det är som bäst


En tuff november.. på många sätt. Och när fredagen kom i mitten av månaden kände jag mig helt jäkla nedslagen, ursh och fy vilken jäkla känsla. Katastrof!! 
Hur ska man orka, hur ska man få energi att vilja fortsätta?


Behövde en andningspaus så jag drog med mig Tuva till Överby på lördagen då det inte var någon ridning. Vi hade tjejmys med shopping och lite Mc Donalds. Så härligt att spendera tid med mitt härliga lilla pyre. 

 Ny ullig liten onepiece köpte hon sig, ser ut som ett litet får!


Kusin Melker sov över och barnen badade på söndag morgon!


Adventsfixande på jobbet. Marcus hjälpte mig att snygga till i cafét med lite fina hyllor! Och jag köpte in massa gott av en leverantör!

1:a advents helgen drog jag, Ullis o Elin till Vann spa för lite tjejhelg. Super mysig lördag hade vi, tyvärr vakande Elin mitt i natten av att hon hade fått magsjuka. Så vi åkte hem tidigt på söndag morgon.

Inga kommentarer: