tisdag 8 december 2015

Då va det december kommen..

Försöker verkligen att inte hamna efter.. trots stress och allt där till så hann jag både fixa barnens paket kalender i tid och få upp ljusstakarna och stjärnorna i fönstren!

I torsdags slutade jag en timme tidigare då jag jobbade öppning till stängning dagen innan, så jag hämtade barnen och drog till Överby för lite shopping! Tjejerna fick köpt present till Hugo och Tuva blev klar med sina julklappar!



Fredag eftermiddag blev vi barnfria då Emma åkte till sin mamma och Tuva och Hugo följde med kompisar hem. Så då passade vi på, att göra det där alla längtar efter... puh.. STORHANDLA. Denna gången så extremt så jag nästan skämdes..


Ägnade fredagen och lördagen åt att fixa och greja hemma.





Hade lite glöggmys på lördagskvällen med Putte, Liza, Melker, Helena, Mattias, Klara och Fabian! :) Mysig kväll med massa god mat som Marcus fixat, god glögg och lite kvällsbad för barnen!

Igår va det stallet för min del, dressyr på härliga Tim! 


Idag har jag spenderat dagen på Kahls kaffe i Göteborg. En liten barista utbildning fick det bli! Trevligt och lärorikt!


Pepparkaksbakning när vi kom hem!

Inga kommentarer: