lördag 5 september 2015

Dålig uppdatering

Oj va kass jag varit på att blogga. Ska försöka sammanfatta senaste veckorna.
Skolan började. Marcus fyllde år, firade honom med middag på Stars & Stripes i Vbg med barnen och mina föräldrar.





Hela veckan bjöd på fantastiskt väder. Barnen tog årets sista dopp i mormor och morfars pool innan den packades ner!



Tacomiddag på deras nya fina altan!



Lördagen började i stallet, Tuva red på samma häst som mig. Rico!




Inflyttningsfest för Emma med våra familjer. Bjöd på lite mat och efterrätt! Enormt varm kväll.






Söndagsförmiddagen spenderades på stranden


På måndag va det min tur att rida.


Fredag va vi på Buddys och bowla med Cariina, Jonna och Ali :)





Kusinbesök med lite utklädning i helgen som var.


I onsdags drog jag och Cariina till Gbg för lite Cafémässa. 
Sedan blev det en shoppingtur till Ullared oxå!


Inga kommentarer: