söndag 17 augusti 2014

Är sommaren slut nu?

 
Ja, man kan ju börja undra. Känns som om det gick från +30 grader till regn, blåst och 15 grader....
Haft min andra semestervecka denna sommaren. I Måndags hälsade vi på Emelie med familj som utökat med en lillebror plus ett stort fint hus! I tisdags höll vi oss hemma, målade lite vita väggar här hemma och fixade och donade. Onsdags tog vi tåget till Gbg med mamma och handlade lite kläder, regnkläder och gympakläder. Åt lunch och fikade. I torsdags körde vi slappisdag hemma och sedan simskoleavslutning. I Fredags åkte vi och handlade mat på förmiddagen. På eftermiddagen kom Angelica så vi drack lite vin, tjötade och bubblade bubbelpool.
I lördags va det höststart på ridskolan för Tuvis. Riktigt härlig grupp va dom, 3 ryttare :) Ny ridlärare också, toppen bra tjej! Ös regnade på dagen, men när det lättat lite åkte vi in till Slussdagen och tittade på Tobbe Trollkarl som uppträdde. Sen hem och bädda ner mig för jag kände mig riktigt krasslig. Marcus, Tuva och Hugo tog dock ett bad i poolen! Idag har jag inte gjort mycket alls. Känner mig varm ena stunden och fryser andra. Har lite ont i halsen och världens svullnaste armhålor. Är nog några körtlar som svullnat upp så jag knappt kan få ihop armarna mot kroppen! Blä...  Jag som skulle tillbaks och jobba imorgon, men får istället ta mig en tur till VC om det inte blivit bättre.



Inga kommentarer: