torsdag 19 september 2013

Du finaste lilla Lillemor ♥

 
 
            Måndagen den 9 september 2013 for våran Lillemor upp till de andra änglarna i himlen!
Saknaden är enorm. Kan inte förstå att vi aldrig mer kommer få prata med dig.
 Men jag kommer aldrig glömma vårt sista samtal, är så tacksam för att jag fick prata med dig innan det var försent. Och jag är glad att vi fick chansen att se dig så pigg och glad i slutet av juli när vi va uppe och hälsade på.
Tack för att jag fått lära känna dig om det så bara vart i 7 år.  Trots att du är Marcus mormor blev du så även min mormor och även våra barns extramormor.
 Tjejerna pratar om dig ofta och hoppas du tar hand om alla våra katter där uppe i himlen.
       
 
Du kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtan
 
Älskar dig! / Snobben, Snobbens tös, sångfågeln, skoltjejen och buskillen

Inga kommentarer: