torsdag 3 januari 2013

Tycker inte om människor som säger till mig vad jag inte får göra...

Jag har flera exempel på människor som kan trycka ner mig i skorna genom att säga att så får du inte göra..

1. Hos tandläkaren kan man känna sig usel som inte har råd att köpa en Ultra 2000 mega eltandborste för 4000:- samt ta tandtråd, skölja med flour, tugga florutuggumi 8 ggr om dagen... ni får mig att känna mig helt värdelös!!

2. Hos frisören som känner på ens hår och ger en mega ångesten för att man inte gör inpackningar varje dag, använder solskydd till håret på sommaren, att man dumt nog färgar håret hemma och att man klipper sig var 6:e månad och inte var 6:e vecka...

3. Hos min hudterapeut när man gör en ansiktsbehandling.. får man skit för att man inte smörjer med femtioelva krämer, att man klämmer pormaskar, att man inte har råd att köpa alla hyper dyra krämer dom vill att man ska ha...

Tack för att ni förpestar min tillvaro!

Inga kommentarer: