tisdag 8 januari 2013

Nytt år innebär ny planering...

Så fort det blev 2013 sköjde ångesten över mig.. Visserligen minst 2 månader kvar av lugnet på jobbet men så fort det blir april blir det uteservering och massor att göra. Vi ska hitta någon jag kan jobba ihop med i sommar, vi ska fixa schema och lära oss att jobba ihop eller åtminstonde komplettera varandra, ja vi ska ju helst jobba olika tider så det hela tiden produceras kakor!
Så sommaren, hur fasiken ska man få ihop sommaren med Marcus ledighet.. 4 Emma veckor( som Marcus och hennes mamma inte alls kommer överns om, vi vill  ha 4 veckor i sträck eftersom Marcus har 4 veckors semester i sträck.. så hur ska Emma annars kunna vara här om inte han är ledig då?).. dagis som stängs och sedan är ju den stora frågan om jag kanske ska ha semester.. Får ju inte vara ledig i Juli månad i alla fall.. Och så vill vi ju inte att Tuva ska behöva gå tillbaks till dagis efter sommarledigheten bara för att gå där någon vecka och sedan skolas in på fritids och sedan F-klass... mycket att tänka på....
Förra sommaren va jag ledig i 13 dagar i sträck allt som allt... i sommar vill jag allt vara med familjen lite mer. Måste för att orka med resten av året. Vill ju även åka bort en vecka i sen sommaren till värmen någonstans. Jaja vi får se helt enkelt...

Inga kommentarer: