tisdag 6 december 2011

Oj va dålig jag är på att blogga...



Inte bloggat på flera veckor. Skam!!

Men men, har ju haft fullt upp helt enkelt. Den 27 november, alltså 1:a advent stod jag på Hjärtums julmarknad och sålde lite för min blogg fikadrottningen.se. En väldigt mysig dag:)


Är inne på min 3:e praktik vecka på Ekmans.. ja jag bytte ju. Men jag trivs väldigt bra. Lugnt och harmoniskt, inte alls lika stressigt och jobbigt som på Maxi. Precis vad jag behövde känner jag!


Ja ja.. vad händer framöver då? Ska in och jobba på Ekmans på lördag morgon, sen på kvällen ska jag ha lite tjejkompisar här på Glöggmys. Marcus ska på julbord med jobbet... inte nåt avundsjuk nä då... julbord på Alberts, suck...


Nästa vecka är det ju Lucia på tisdagen, sen på torsdagen fyller ju plutten Hugo 2 år!! Så den helgen blir det kalas och grejer..


Jaja, får se när jag hinner/orkar skriva igen!

KRAM

Inga kommentarer: