torsdag 28 februari 2008

trött

Tuva ville inte sova i natt. Busunge. Tror dock att hon hade ont i magen för hon pruttade en massa. Hon somnade dock 20,45 ungefär och sov till 01,30 då var det dags för mat. Sen låg hon och gnydde och vred och vände sig till 05, då gav marcus upp o la sig på soffan och jag gav henne en till flaska mat. Hon somnade om, men kl 06 nånting ringer marcus chef på hans jobb mobil och de sitter o tjötar i typ en halvtimme så Tuva vaknar igen... men fick henne till att somna om. Men klockan 07.30 gav jag upp. Då låg hon och skrattade och drog mamma i näsan.. haha

Hon har blivit helt tokig min lilla skitunge. Drar och sliter i allt, blir helt överlycklig när hon råkar få tag i fjärrkontrollen till teven eller min mobil. Sitter och trycker och pillar och smakar. Ska nog köpa en mobiltelefon till henne på BR nästa gång jag är inne i stan.

VAD HÄNDER IDAG?

Idag ska jag och Tuva ta en promenad, solen skiner och jag har inte varit ute på jätte länge, dumma lunginflammation. Sen ska jag sova middag när Tuva sover, får passa på.Ska nog göra några söta cupcakes och bjuda mamma på, får fira att Tuva har namnsdag idag ( Maria, som är hennes andra namn. Tuva finns inte med i almanackan) Tuvas moster har ju oxå namnsdag!!

Klockan 18 ska jag till New Place med brudarna och äta god mat. Då får Tuva vara hemma med pappa och mysa.

Inga kommentarer: