lördag 23 februari 2008

gjorde om min blogg



Jajamen jag gjorde om den, för jag blev inte nöjd. Inte riktigt nöjd nu heller. Sen så har jag inte haft tid att skriva pga diverse saker

1. opererade karpaltunneln i slutet av januari, vilket gjorde det väldigt svårt att skriva. Tog alldeles för lång tid att skriva med pekfingret...

2. har haft massor annat för mig

Men nu är vi här med nya tag... ihopp om att få ihop en sida som någon mot all förmodan vill läsa.
VAD HAR VI GJORT IDAG?
familjen Johansson/Iveström/Axtelius (alla efternamnen i våran familj, jag vet rörigt) var hos kusin Melker och hans mamma Liza och fikade lite. Sedan drog vi till MIO möbler och hämtade våran efterlängtade fåtölj.... åh, den är så fin. Efter det for vi hem och käka lunch, sedan en middagslur. Resten av kvällen har vi bara slappat i soffan och glott på dum burken, tittade till o från på Melodifestivalen... suck vilket uselt program, enda anledningen till att jag ens såg var pausunderhållningen Björn Gustavsson... så söt o så cool... hahaha


Snart blir det sängen




så god natt!






ps. lägger upp en bild på fåtöljen...

Inga kommentarer: