söndag 26 februari 2017

En härlig helg i februari

Helgen började fantastisk! Jag tog ledigt helt enkelt.. Behöver en paus från allt. Och mina kollegor tyckte att jag jobbat tillräckligt senaste tiden.
Lämnade Hugo på fritids och följde med tjejerna på ishallen.
Sedan blev det frisören för min del. Nya tider = ny frisyr, så jag klippte av allt. 
Åkte och handlade lite mat och hämtade hem barnen. Tuva fick med en kompis hem, så medan de lekte ihop passade Emma och Hugo på att ta ett gött fredags dopp i solen med drinkar som Hugo önskat!



Lördag morgon hade jag ställt klockan egentligen men vakande av oss själva. Bästa sättet tycker jag.
Hämtade sysslingen Klara och for ner till Göteborg för lite Horse Show





Klaras mamma Helena jobbar där nere och är marknadsansvarig för stundande EM i Göteborg i sommar så hon ordnade VIP pass till oss så vi fick följa med bakom kulisserna. Ner i stallarna och hälsa på söta Anton som är Agiras maskot och nu även EMs officiella maskot!
(bild från nätet)

Tjejerna i kö till.....

Malin Baryard och Nicola Philippaerts



Tuva provade IR glasögon

Jättemysig dag med hästar för hela slanten.
Snabbt hem och byta om för att sedan bege sig till jobbet för lite invigningsfest för cafét







Goda hamburgare och mojiito på Butlers!!


Hämtade trötta barn hos mormor och morfar... och trött katt...

Inga kommentarer: