lördag 27 oktober 2012

När man är stressad...

Och ímmunförsvaret är i botten....ja då kommer skiten.
Vaknade upp idag med en munsårsblåsa på överläppen... ser ut som jag tagit botox, ja visst, gör snyggt:)
Sedan har mitt högra öga fuckat upp.. övre ögonlocket har svullnat och tror jag har en vagel på insidan. Skaver när jag blinkar och ögat rinner hela tiden..
Till råga på det här har jag ont i bihålorna, näsan rinner och är bomtät om vart annat sen har jag fått känningar i mitt revben som jag så fint skadade på jobbet för ca en månad sedan...
Men annars är det bra eller?
Hugo vaknade 05.40 idag:) Jippi på en lördag, underbart! Men men, ska strax fixa frukost åt honom för 8.15 kommer morfar och hämtar honom så ska dom åka till Borås Djurpark på Elfsborgsdagen:)
Sedan ska jag ta tag i dagens tårtbeställning med 2 doptårtor, 30 macroner och en glutenfri bakelse.. puh!
Sen vid 14 tiden ska Tuva till ridskolan, sen när Hugo kommit hem ska dom till Mellerud och sova över. För jag och Marcus ska ut med mina syskon och bowla och käka middag. Hade önskat att man kände sig mer på topp.. men men...

Inga kommentarer: